Rumah Terbalik a.k.a Upside Down House Port Dickson



Salam Semua..
Hari ni dah 11 Ramadan dah...
Mi ikut hubby kursus di Port Dickson..
Kursus Pre Posting katanya...
So, sambil menyelam minum air gitu...
Sempat la terjah umah terbalik ni...
Nasib bik la hotel Klana ni 500 meter je nak ke Rumah Terbalik ni..

Rumah Terbalik pertama di Negeri Sembilan
Operationg hour 10.00am to 9.00pm
Location No: 15 Jalan Kemang 13, Jalan Pantai Batu 9 Coral Walk Port Dickson.
(Dekat Politeknik dan Ostrich Farm}
Senang cite dekat deretan kedai baru.
Tel: 016 3368751


so, meh la layan apa yang ada kat dalam Rumah Terbalik ni;


Maklumat Harga Tiket























Ok la...tak semua tempat ktrg amek gambar...sebab Kays dh mula cranky mengantuk..
Ada lagi bahagian-bahagian lain...
Tapi rumah terbalik ni takde la besar mana..
Terbahagi kepada dua ruang je...just untuk bergambar jela...
Kalau pusing tak sampai 10 minit habis dah lawatan tapaknya....ngeee
Yang jadi lama sebab kita kena tunggu turn nak bergambo...




5 ulasan:

Putri berkata...

Saya pernah pegi rumah terbalik di sabah.time tu x dibenarkan snap pic kt dlm rumah.sekarang x tau dh boleh or still da same...
apapun nice info..

Chekgu Azrine berkata...

oo..baru tau ada rumah terbalik dkt pd..

achiek anis berkata...

aah kt sabah xleh bergambar kan...sini pekerjanya siap standby utk amekkan gambar kita...hehe

achiek anis berkata...

katanya baru buka bulan 5 aritu kak

Aniey Yusoff berkata...

oo kt pd pun dh ada rumah terbalik ye. Setakat ni tau kt sabah dan melaka je..
tq info..

Copyright to ACHIEK ANIS
Designed by UMIESUEstudio 2015