WW : Almond Milk



Jom Cuba


Sumber : Almond Milk

Sesuai untuk anak berumur 1 tahun ke atas











p/s: dah lama simpan tapi tak terbuat2 lagi...ngeeee

12 ulasan:

erin berkata...

semalam baru dgr kat radio era, dr. fazley share, susu letak madu sikit n blend almond, kena cuba ni, mesti sedap, maknya pon togok sama..hahaha

achiek anis berkata...

tu la..selalu je dgr org cakap..tapi nak buatnya....malassss...haha

SweetLikeWhat berkata...

sedapnyeeeee..ok nak cuba kat hannah...

achiek anis berkata...

cuba jangan tak cuba.....ngeee

Cik Puan Rara berkata...

dorg kata sedap~

achiek anis berkata...

tu la kan...kena buat ni baru tau...tapi badam xde lagi kat rumah..kena beli badam dulu ni...ngeee

Baiduri berkata...

Haa...dh lama nk bagi tasneem mkn almond tp xtau nk bagi camana....bagi mkn gitu je sah2 tasneem tolak.... Klu camni leh try la kot2 dia mau....tq mami airis share rsepi ni =)

achiek anis berkata...

welcome sis...tu la kalau bagi gitu je takut tersedak coz kekacang kan...sedapnya la hai tetiba rasa....haha

Putri berkata...

kalo g kedai nasi kapitan kat penang ada susu almond ni.cuma cara buat dia lain sikit.rasa lemak2..sedap sangat

achiek anis berkata...

biasa minum dekat noodle station..tapi yang homemade belum pernah try lagi...heeee

Fieda Eryda berkata...

sedap ni..hampas dia leh wat cookies

achiek anis berkata...

oyeke.....ilmu baru ni....maceh sis share...:)

Copyright to ACHIEK ANIS
Designed by UMIESUEstudio 2015