WW:Airis Magic Bowl


Bila anak suka sangat nak telangkupkan bekas makanan kan...

nah guna ni je...

 Universal Gyro Bowl


senang ati mami...

tak tumpah or sepah walaupun Airis usung sana sini...

tapi Airis plak yang lagi bijak....

tak boleh telangkup, kuarkan pakai sudu lagi senang...anak...anak...


Airis geram tak boleh terbalikkan bekas...ngeee


12 ulasan:

Wawa Yusoff berkata...

kikiki. Elman pun pandai gegar2 mangkuk sampai tumpah semua makanan. tak magic pun bowl ni... keletah anak2 lagi magic tau! hehehehe :p

achiek anis berkata...

hehe...kan...drg lagi bijak...sebab tu standby napkin tu ha...jenuh nk lap merata2...bila kita nak suap dimarahnya kita..."saya Dah Besar" la kononnya...hehe

S.n.Fariza berkata...

i suka benda ni. comel. hikhik. dh beli awal2 tok anak.

achiek anis berkata...

aah comel...klu anak dah boleh jalan cm airis mmg usung sana sini jela kejenya...

Hana Soffelia berkata...

Nak belilah nanti. mcm best je

achiek anis berkata...

saya beli ni rm8 je...ada yg mahal....huhu

Nadt berkata...

rm8? murahnya..dulu ada belikan untuk anak buah RM13. dia suka sangat bowl tapi datang hangin dia pi campak terus bowl ni kat dinding saje nak bagi tumpah kan..huhu..

amal berkata...

hehe bijak dia

-DoUbLe Z- berkata...

RM8? beli kat mana tu? online ek...mcm best je..hehe :)

achiek anis berkata...

on9...tp kena cas postage la rm6......tapi pernah perasan dekat mr diy shope pun ada...

achiek anis berkata...

aah on9.....MaMalove Ozil.....kat fb.....

achiek anis berkata...

tu la....budak2 skg kan....cerdik lebih sikit....ngeee

Copyright to ACHIEK ANIS
Designed by UMIESUEstudio 2015