Pureen Stock Clearance Promotion is back on April 2013


Clearance sales produk baby yang harus terjah..


berbalo-baloi...
selalu ktrg grab baju basahan Airis kat cni la..
buat kegunaan di Taska..

semurah RM3 dan RM5 dah boleh dapat sehelai baju..

TAPI


kena ada strategi la kalau nak memilih baju2 kat cni..
sebabnya manusia teramat ramai..
memang sesak la..dah macam rusuhan pun ada..ngeee

disarankan jugak tak perlu lah bawak baby2 kecil coz suasana dan suhu yang panas tu boleh buat baby menangis aje..huhu..

sebaiknya mak paknya aje yang pegi..tinggalkan sekejap baby kat BS..baru boleh shopping tak ingat dunia..ngeh3...


AMARAN:

sila pegi seawal mungkin utk dapatkan baju yang cantik2...hehe 
 kalau tak tinggal yang biasa2 aje la..tapi still berbaloi-baloi la...

selamat bershopping



2 ulasan:

lia berkata...

teringin p tp mesti kena reject dgn Mr Fallah hu3

achiek anis berkata...

yeke...kirim kwn2 yg pegi la sis...heeee

Copyright to ACHIEK ANIS
Designed by UMIESUEstudio 2015