Cuti Chinese New Year : Pantai Buatan di Pullman Putrajaya


Disebabkan cuti CNY ari2 mami demam so ktrg xde ke mana..
duk umah mentido aje...

disebabkan bosan mula la budak tecik tu buat perangai..
seb baik hubby ada duk melayan dia...

bila dah malas nak melayan terus hubby cakap nak poie jogging...
hehe...cian abah kena layan budak tecik ni sementara mami mentido....ngeee

hubby bawak mi n Airis poie jogging kat kawasan hotel Pullman kat Presint 6....
nape p situ?

sebabnya kat ctu ada sedikit pantai buatan yang boleh la budak2 tecik main air..
kiranya budak bandar kenal gak la pantai kan daripada xde...ngeh3..

Sementara hubby jogging mi layankan aje si Airis menikmati keindahan alam sambil makan biskut buatan mami....heeeee

Meleleh Air Liur ko dik menikmati pemandangan pantai.....




lepas 20 minit hubby jogging ktrg try bawak Airis jejak pantai tu..
tengok reaksi dia...


Takut rupanya tengok air banyak sangat agak...heeee




Padahal kalau mandi kat tub dia suka aje...
marah kalau org angkat...
suka sangat main air..
tapi bila tempat cmni dia takut plak....hehehe



Beria nangis takut ko....

 

 

Dah lama sikit baru cool....heeeeee

 

 

p/s: gambo mami xde sobab domam so muka pun pucat aje....malu nak bergambo....huhu

6 ulasan:

mama ila berkata...

comelnye Airis... suka eh main air.. =)

salam kenal..ila follow sini =)

achiek anis berkata...

salam perkenalan ila....hehe...dulu masa xde blog rjn gak baca blog ila...tu yg follow...hehe...thanks ya...suka main kat umah je...bila bwk p pool atau pantai nangis2....hehe

lia berkata...

owhhhh menariknyer... xpernah tau c2 ada pantai buatan... sesaper pon boleh masuk ke kawasan tu?

achiek anis berkata...

aah boleh je....sebelah aje dengan kolam renang dekat Pusat Rekreasi air tu...petang2 utk bersantai boleh la p cni...rmi jugak masa kami pegi...siap berkelah bagai...hehe

QA's ~ mamapapa berkata...

Tmpt ni mnarikkn..ank2 sy msti suka :)

achiek anis berkata...

aah...sesuai la utk budak2 main..klu mak pak xla...kecik bebenor...hehe

Copyright to ACHIEK ANIS
Designed by UMIESUEstudio 2015