Rainbow Party : Birthday 6 Orang Anak Gojes Supermom & Baby

!!! AWAS ENTRY PENUH GAMBAR !!!




Salam 28 Safar...
Alhamdulillah masih diberikan nafas oleh Allah 
untuk meneruskan kehidupan dimuka bumiNya pagi ni..
Jarang berupdate entry minggu ni...
Busy dalam menyiapkan perniagaan baru..
Insyaallah moga terus istiqamah kali ni...

Arini nak share pasal Rainbow Party geng gojes...
Pernah korang pegi besday party sambut 6 orang sekali?
Pernah korang dapat godiees beg 6 sekaligus satu2 majlis?
Happening uols....memang heaven rasa...ngeee


Event credit to Fariza mama Rayyan


Mak2 gojes ni bergabung untuk raikan besday anak drg..

3 Boy  3 Girl

Geng 2 Tahun 

Ammar - Anak Gojes Iqa
Iman - Anak Gojes Yumie
Syasa - Anak Gojes Linda

Geng 1 Tahun

Zain - Anak Gojes Hidayah
Rayyan - Anak Gojes Fariza
Sofiya - Anak Gojes Liza
 
Memang happening la...naik pening daku mengingat nama2 gojes semua..
Coz besday ni khas utk geng gojes je..
Ada 1st time yg daku jumpa macam sis Linda, fariza, Liza, Kak Amy
Nana,Aznor, Lala Latif, Allene...
sampai nak bagi kek pun daku tak tau mana satu tuan rumah...ngee

Sori ye babies2 besday boy n girl...
Aunt datang tak bawak hadiah..
Aunt dtg bawak kek cheeeeseeee leleh je....



Masa ktrg sampai dah agak lambat..
Sebabnya dah ramai gojes yang sampai...
Drg dah siap bergambo sesi pertama dah..
Makanan pun tinggal bihun n laksa je..
Spagethi Olio Hidayah yang sedap tu dapat rasa sikit je...
Teringat2 sampai arini...ngeeee

Cheesecake daku mula2 macam tak laku je..
Sentap mak..bahaha...
Tak tau la apa sudahnya jadi cheesecake daku tu..
Hubby pecah rahsia sbb pegi makan cheesecake daku..
Nak tunggu kek besday potong lambat sangat katanya...haha
Tak menyabo betul laki daku nak makan kek kan..
Hantu kek memang gitu...ngeeee

So, meh la layan gambo je ek..malas dah daku nak berceloteh...
Bior gambo je berbicara gitu...kih kih kih



Layan budak tecik ni makan bihun dulu

Besday Boy N Girl

 Blogger Ctmah...Akhirnya berjumpa jugak kita yunk...ngeee


Blogger Nana


Blogger Allene


Blogger Safura & Ika


Blogger Zara

Blogger Aznor

Blogger Umie &  Blogger Lala Latif


Blogger Hidayat ; Blogger Micha ; Blogger Leenda ; Blogger Wawa


Rainbow Party

Gojes Supermom & Baby

Gojes Supermom & Baby

Gojes Supermom & Baby

 Godiees Beg : Maceh yea penganjur


Pada penganjur maceh bebyk invite iols yea..
Seronok kenal gojes semua..
Semoga ukhwah ni berterusan hingga akhir hayat..
Insyaallah...

4 ulasan:

ctmah berkata...

1st time jumpe achiek anis je dah cam dah..hihi!
tak sabar nak rasa leleh ituuuuuuu..huarghhhh

achiek anis berkata...

kan....lama dh nak jumpa kan....hahaha...sabo ye..nnt daku anto ke micha....

S.n.Fariza berkata...

anis..
terima kasih dtg.
ingat lg x yg sy tanya awak ekin ke?
hahahaha. Malu T_T

achiek anis berkata...

ingat yunk....hehe...xpe...bukan anda je org yg tye gitu...daku dh lali...cewahhh...anda org ke berapa sudah tye gitu...kih kih kih

Copyright to ACHIEK ANIS
Designed by UMIESUEstudio 2015